mandag 30. januar 2012

egen plan 3 og 4 uke



Materialer: 4 nelliker, 1 rose, 1 grein av ..... , 2 marikåpe, 2 limonium og 1 eføy grein?
Det er en rund form og det grønne dominerer med det rosa? 

kjennetegnene er vell å fremheve blomstene, i dette tilfelle rosen så jeg brukte, men klarte det ikke så bra. 
fremheve kontrastene og at blomstene har god plass å ikke bli klemt sammen?


Jeg laget en rund lukket dekorasjon, jeg ville prøve å gjør den jentette som mulig :P egentlig trur jeg :P 
pga jeg jeg syns det er fint å ha rosa, hvit og grønt sammen så derfor laget jeg den sånt, men var ikke helt fornøyd med den så jeg ville den skulle bli, ser ut som jeg bare satt blomstene der og tog alt annet der også bare for å skjule oasisen, men var jo ikke det jeg hadde tenkt da, men var bare ikke helt min dag :P 



Jeg fant en skål jeg likte og siden jeg skulle  lage rund dekorasjon så er det enklest å lage det med en rund potte og ikke avlang eller noe sånt, så kjærte jeg til oasisen og satte i grønnmaterialet først og sjekket om det satt godt fast og deretter satte jeg i rosa og etterpå nellikene og begynte å ta i resten etterpå :)


jeg lærte å få mer rundere form føler jeg en de andre jeg har hett og har også lært at jeg må fremheve blomstene mer.

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Fin dekorasjon og fine bilder:))