tirsdag 17. januar 2012

Halvårsvudering.

                                                 Formal bukett og dekorativ bord dekorasjon.


Kompetansemålene jeg har brukt er
- Planlegge,gjennomføre og vurdere eget grunnleggende arbeid med ulike råvarer. 
- Bruke materialer på økonomisk måte. 


Jeg har både valgt formal bukett og dekorativ bord dekorasjon.
Jeg har jo planlagt arbeidet mitt, vi måtte tegne en skisse så der etter skulle vi velge den vi ville ha også tegne en stor tegning av det valgte produktet. 


jeg valgte for mal bukett pga jeg syns jeg trenger å øve på den og hadde derfor veldig lyst å gjør det. 
Og valgte dekorativ bord dekorasjon pga jeg liker formen på produktet. 


ja jo... jeg kunne sikkert hatt gjort produktene mine betre, men det var ikke helt min dag og var også så nervøs å ville egentlig bare bli ferdig med det, men klarte å gjennomføre det og blei faktisk litt fornøyd.

Ingen kommentarer: