mandag 16. april 2012

Liten vase - Vannpropp



Hva jeg gjorde: 
Jeg tok også tok 8 ståltråder og tok dem sammen 2 og 2, deretter teipet jeg dem til vannproppen oppe og nede, så tok jeg å teipet helt nederst på ståltrådene også ford de skulle vær enklere når du brukte drillen. 
Jeg valgte den fargen jeg ville ha ( hvit med litt glitter inni, pga syns den var finest) så trykket jeg forsiktig på knappen og bare holt i tråden imens den gikk oppover og så når jeg kom til toppen så gikk jeg ned igjen, også på den stilken? så tok jeg litt sjokkere noen plasser for at det ikke skulle bli så kjedelig, der etter tok jeg den ut av drillen og knyttet det med en lenke så tok du å laget den så du ville, så var den ferdig :) 

Jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle gjøre med den "stilken" så jeg gjorde bare noe egentlig når jeg bøyde den. 

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Den ble kjempesøt:)